🧑🏼‍⚕️Верифікація пацієнта в ЕСОЗ: відповіді на актуальні питання

❓Що робити, якщо у статусі пацієнта зазначено “Потребує верифікації”?

✅ Статус “Потребує верифікації” не перешкоджає роботі з обліковим записом пацієнта та не потребує додаткових дій від лікаря.

❓Що робити у разі надходження статусу пацієнта “Не верифіковано?

1️⃣ Перевірте дані в обліковому записі пацієнта на коректність та актуальність.

2️⃣ Пересвідчіться у якості завантажених електронних копій документів. Вони повинні бути читабельними та коректно завантаженими.

📌 Якщо обліковий запис не пройшов верифікацію, лікар отримає коментар із причиною відхилення. Після усунення недоліків слід повторно відправити запит на верифікацію.

✅ Для успішної верифікації облікового запису пацієнта, скан-копії документів, які завантажуються до системи, мають бути належної якості. У разі зміни персональних даних пацієнта, подбайте про їх своєчасне оновлення.

🧑‍💻МІС Doctor Eleks – найкращий вибір для взаємодії всіх ланок з електронною системою охорони здоров`я!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *