Для чого потрібно періодично змінювати пароль і чому система “викидає” користувачів? Ці питання часто виникають у користувачів ЕСОЗ. 🤔

У роботі з ЕСОЗ важливо регулярно змінювати пароль для дотримання правил кібербезпеки. 🔒

👉 Що ж таке автентифікація і для чого вона потрібна?

З точки зору кібербезпеки, автентифікація – це процес перевірки та підтвердження ідентичності користувача для надання доступу до інформаційної системи. Вона передує авторизації та призначена для захисту конфіденційних даних, що містяться в електронній системі охорони здоров’я. 🛡️

На вході в систему користувачі проходять двоетапну автентифікацію: через МІС “Доктор Елекс” та безпосередньо вхід в ЕСОЗ, на рівні якого і визначаються права доступу користувача на дії в ЕСОЗ. ✌️

👉 Як часто потрібно змінювати паролі в МІС та ЕСОЗ?

Для уникнення ризику компрометації паролів в ЕСОЗ, центральна база даних передбачає зміну пароля авторизації не рідше одного разу на 90 днів для лікарів. Крім того, якщо користувач не активний в медичній інформаційній системі протягом години, він повинен повторно авторизуватися. ⏰

З метою збереження високого рівня безпеки, вимагається періодична зміна паролів для локального входу. Головне не забувайте, що паролі для МІС і ЕСОЗ повинні бути різними. 🔑

До речі, Doctor Eleks відповідає усім вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що підтверджено Експертним висновком та Атестатом відповідності КСЗІ! 👍

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *