Важлива Інформація щодо Скасування Електронного Рецепта в ЕСОЗ📢
✅ Скасування електронного рецепта фармацевтом в ЕСОЗ допускається лише у випадку, коли рецепт є недійсним. Що це означає?
🔍 Е-рецепт є недійсним, якщо:
1️⃣ Він був виписаний з порушенням вимог Правил виписування рецептів на лікарські засоби.
2️⃣ Містить несумісні лікарські засоби або помилки, включаючи дозу лікарського засобу, або строк дії якого закінчився.
📝 При скасуванні рецепта фармацевт повинен чітко вказати підстави для визнання рецепта недійсним.
🔔 Після скасування рецепта в ЕСОЗ, фармацевт зобов’язаний інформувати пацієнта про необхідність звернутися до лікаря для призначення необхідного лікарського засобу та виписки нового рецепта.
🔄 Функція скасування рецепта можлива для всіх програм – як за власні кошти пацієнта, так і в межах програм реімбурсації.
🚫 Коли скасування рецепта НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ:
У випадку, коли пацієнт вважає, що в рецепті була допущена помилка (наприклад, вказано не той лікарський засіб чи джерело фінансування), це НЕ є підставою для скасування рецепта фармацевтом.
🤷♀️ Що ж тоді робити?
Фармацевт повинен надати пацієнту роз’яснення і вказати, що в інформаційній довідці (якщо вона є у пацієнта) можна переглянути всю інформацію про рецепт і впевнитися у призначенні лікаря, шляхом повторного звернення до лікаря.
❗ Важливо зауважити, що тільки лікар визначає доцільність і необхідність призначення конкретного лікарського засобу, використовуючи відповідні алгоритми, протоколи лікування, дослідження тощо.
МІС «Doctor Eleks» – зручне рішення для аптечних закладів!😉