Інформаційне забезпечення процесів управління стає найважливішим видом забезпечення практично в усіх сферах діяльності установ. Поширення інформаційних технологій в роботі підприємств дозволяє підвищити рівень управлінської діяльності, автоматизувати керування бізнес-процесами та підвищити якість прийняття управлінських рішень.
Система електронного документообігу АСКОД™ призначена для автоматизації процесів діловодства, звернень громадян, службового, господарського та управлінського документообігу, для організації колективної роботи над документами з використанням безпаперових технологій та для забезпечення електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису (ЕЦП), процесів надання адміністративних послуг, ведення різноманітних реєстрів та процесів обліку договорів і контролю їх виконання.
Даний програмний комплекс дозволяє впровадити технологію централізованого документообігу для підприємств (установ) з територіально-розподіленою організаційною структурою та забезпечує повноцінну роботу територіально-віддалених користувачів системи через WEB-доступ. WEB-інтерфейс системи дозволяє територіально віддаленим та мобільним користувачам отримати доступ до центральної бази даних системи для виконання всіх необхідних дій в процесах документообігу, у тому числі ведення власного локального документообігу, відповідно до наданих прав і повноважень.
Система АСКОД™ має у своєму складі функціонал – АРМ Керівника, який надає можливість керівникам підприємства (установи) підписувати документи електронним цифровим підписом, здійснювати розгляд документів, приймати рішення щодо їх виконання (накладати резолюцію, формулювати доручення та завдання) та здійснювати контроль за їх виконанням. АРМ Керівника може функціонувати як на настільних персональних комп’ютерах так і на мобільних планшетних засобах (на базі операційних систем Windows, iOS та Android).
Впровадження електронного документообігу на підприємстві – завдання дуже відповідальне і часто пов’язане з докорінною зміною діючих у Вас бізнес-процесів. За великим рахунком, зі встановленням електронного документообігу Ви змінюєте стиль управління бізнесом.
На даний час на основі системи електронного документообігу АСКОД™ виконується декілька проектів з електронного урядування, а саме: створення та впровадження систем електронного документообігу, систем електронної взаємодії структурних підрозділів державних підприємств та установ, автоматизованих систем центрів надання адміністративних послуг та інші проекти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *