Індивідуальний податковий номер пацієнта. Відповідь на найпоширеніше запитання. 👇

🤔Лікарі часто зустрічаються з проблемою, коли ІПН пацієнта введено не коректно або вказаний в профілі іншого пацієнта…

Що ж робити в такій ситуації ⁉️

➡️ Якщо трапилась така проблема, коли лікар зауважив, що в декларації пацієнта не коректно введений індивідуальний податковий номер (ІПН), або він міститься в декларації іншої особи, слід надіслати звернення до НСЗУ з проханням деактивувати неправильно вказаний ІПН в тій чи іншій медичній картці.

‼️ В такому випадку необхідно повідомити НСЗУ, що цей ІПН належить саме конкретному пацієнту. Для цього слід вкласти сканкопії паспорта й ІПН та надіслати листа до НСЗУ. Як тільки ІПН буде видалено з іншого запису, пацієнтові можна буде внести зміни в його декларацію.

📩 Документи можна відправити електронною поштою на info@nszu.gov.ua.

МІС “Доктор Елекс” – сучасні рішення для автоматизації робочих процесів медзакладів! ↗️

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *