⁉️ «Що робити, якщо при створенні МВТН повернулась помилка з ЕРЛН, і її не можливо виправити протягом 7 днів з моменту створення лікарняного?» – питання, яке часто виникає у наших клієнтів 👇

➡️ У разі виникнення технічних проблем (помилок), які повертаються з боку ЕРЛН при створенні МВТН, лікарю необхідно звернутись до своєї МІС за допомогою у роз’ясненні цих помилок.

➡️ Якщо технічні проблеми (помилки), які виникли з боку ЕРЛН не мають вирішення протягом семи днів з моменту відкриття МВТН, лікар може виписати пацієнтові паперовий листок непрацездатності.✍️

Важливо ‼️ “Непрацездатну особу не знайдено в Реєстрі застрахованих осіб (РЗО)” не вважається як технічною проблемою, в такому випадку пацієнту слід звірити внесену інформацію в його декларації з тією, що внесли роботодавці при реєстрації в Пенсійний фонд України.
Наша команда докладає максимум зусиль, щоб ви та ваші працівники вільно працювали в системі! 😃

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *